SURPRIZE , SURPRIZE, Având in vedere faptul ca rezolvarea problemelor noastre, legate de inechitățile din sistemul de...

Publicată de Mișu Naon pe Duminică, 4 octombrie 2020

joi, 15 aprilie 2010

Alte raspunsuri ale domnului Gabriel Oprea

HALAL SA NE FIE !
Daca raspunsul primit din partea domnului Oprea nu v-a lamurit asupra intentiilor si profilului domniei sale, poate interviul acordat cu ceva timp in urma ,la o emisiune a lui Adrian Ursu va va edifica in cine ne punem sperante . Mentionez ca, comentariuL de inceput nu imi apartine, dar subscriu cu placere .
Delectati-va !

"Traian Băsescu şi-a făcut aproape un crez, la începutul mandatului său de preşedinte al ţării, din redarea demnităţii Armatei României. A spus că o va face şi prin măsura acordării cu parcimonie a gradului de general. Văzându-l pe Gabriel Oprea, ridicat la cel mai mare grad militar - general de patru stele - pe timp de pace al Armatei României, nu e greu de închipuit ce o fi fost în sufletul oştenilor. În sufletul acelor militari pursânge care şi-au trăit, cei mai mulţi dintre ei, mai mult de jumătate din viaţă în cazărmi. Sau pe câmpurile de instrucţie şi aplicaţie. Ori la munca forţată şi înjositoare pentru un militar profesionist pe ogoarele ceapiste şi pe şantierele naţionale. Sau, mai nou, în războaiele în toată regula din teatrele de operaţii unde România este prezentă cu trupe combatante. Gabriel Oprea este liderul noului grupul parlamentar care nu are deocamdată un statut legal. Gabriel Oprea are meritul de a-i susţine acţiunile lui Traian Băsescu. Despre meritele care i-au adus stelele de general pe umeri vorbeşte însuşi politicianul plecat din PSD. Acelaşi care a folosit uniforma militară pe afişele electorale la alegerile parlamentare din 2008. Prin demersul său de a-i invita la aşa-zisele consultări - în urma cărora l-a desemnat drept premier pe Liviu Negoiţă - pe parlamentarii din acest acest ciudat grup, Traian Băsescu a dat de pământ cu prevederile legale. Legi de care, altfel, face atâta caz. Pentru cunoscători, Negoiţă (altfel un destoinic primar al sectorului 3 al Capitalei) este cunoştinţă a domnişoarei Laura Andreşan. Gabriel Oprea a fost invitatul, joi seară, al Oanei Stancu şi al lui Adrian Ursu în emisiunea Ora de Foc de la Realitatea TV.
Răspunsurile halucinante ale generalului prezidenţial, în dialogul reprodus mai jos:
Adrian Ursu: Haideţi să mai lămurim un lucru atunci, apropo de cum se modifică răsplata, după fapta politică. Domnule Oprea, vă invit să urmăriţi nişte imagini şi pe urmă o să vă pun o întrebare. Sunt nişte imagini, nu sunt de la noi din ţară, dacă le avem pregătite? Sunt imagini de teatrele de operaţiuni din Irak şi Afganistan. Când aţi fost ultima dată în Irak sau în Afganistan, domnule Oprea?
Gabriel Oprea: Vă răspund imediat, pot să vă răspund?
Adrian Ursu: Vă rog.
Gabriel Oprea: Să ştiţi că în armata română, ca în oricare armată din NATO, nu sunt numai infanterişti, sunt şi profesori universitari, sunt şi medici universitari...
Adrian Ursu: Corect. Pusesem o întrebare simplă.
Gabriel Oprea: Vă răspund imediat. ...sau ofiţer de justiţie militară. Eu sunt general de justiţie militară. Dacă mă cheamă cineva în Irak, pe justiţie, mă duc în Irak. V-am răspuns la întrebare.
Adrian Ursu: Mulţumesc, asta era curiozitatea mea, am crezut că aţi fost acolo în teatrele de operaţiuni, unde avansările în grad sunt justificate într-un fel. Ce fapte de eroism vă califică pentru cele două stele pe care le-aţi primit în mai puţin de un an?
Oana Stancu: Patru în total.
Gabriel Oprea: Pot să vă răspund?
Adrian Ursu: Vă rog, de aceea am întrebat.
Gabriel Oprea: Deci prima stea, domnul Ursu, am primit-o în anul 2001, eram preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat, funcţie de secretar de stat, iar pe statul Ministerului Armatei, funcţia de general de trei stele.
Oana Stancu: Pot să vă întreb câţi ani aveaţi la vremea respectivă?
Gabriel Oprea: Da, 40 de ani.
Oana Stancu: Mulţi înainte!
Gabriel Oprea: Am îndeplinit toate criteriile, am avut, se pare, rezultate bune şi foarte bune şi am fost avansat la gradul de general. A doua stea, domnul Ursu, eram prefectul Capitalei, am fost ministru delegat pe administraţie şi am primit a doua stea, iarăşi, pentru rezultate considerate bune.
Adrian Ursu: Rezultate în ce domeniu?
Gabriel Oprea: Deci eram general activ şi am fost prefectul Capitalei. În momentul când cineva te avansează, face nişte propuneri, în mod normal trebuie întrebat cel care te avansează.
Adrian Ursu: Pe vremea când trebuia să îl blocaţi pe domnul Traian Băsescu, prin acţiuni în contencios, la Capitală?
Gabriel Oprea: Nu l-am blocat niciodată, nici pe Traian Băsescu şi pe nici un primar.
Adrian Ursu: Nu ăsta a fost rostul numirii dumneavoastră acolo?
Gabriel Oprea: Probabil, dar ştiţi ce am făcut eu acolo? Nu ştiţi.
Adrian Ursu: Vă întreb.
Gabriel Oprea: Vă răspund dacă mă lăsaţi. În momentul când am fost, şi vă rog să verificaţi, prefectul Capitalei, eram general activ, am spus un lucru şi m-am ţinut de el: am venit aici să lucrez împreună cu primarul general al Capitalei şi primarii de sector, pentru bucureşteni şi vă rog să verificaţi dacă am făcut acest lucru. Se pare că s-a considerat că...
Adrian Ursu: Haideţi să ajungem la steluţele astea de acum.
Gabriel Oprea: E în ordine. A treia stea am primit-o în anul 2008...
Adrian Ursu: Anul trecut adică, de 1 decembrie.
Gabriel Oprea: Anul trecut, iar a patra stea, în primul rând...
Adrian Ursu: De ce aţi primit-o pe aia din 2008, că nu ne-aţi spus, ce aţi mai făcut eroic între timp?
Gabriel Oprea: În primul rând ar trebui să întrebaţi pe cel care m-a avansat, da? Pe... să-l întrebaţi.
Adrian Ursu: Dar dumneavoastră vi s-a părut firesc să o primiţi?
Gabriel Oprea: În 2008 sau 2009?
Adrian Ursu: Cea din 2008.
Gabriel Oprea: În 2008 am fost propus şi am fost avansat, probabil pentru expertiza care am avut-o ca parlamentar în comisiile de control SRI şi comisia de apărare şi ordine publică.
Adrian Ursu: Domnule Oprea, e plină ţara de oameni cu expertiză în diverse domenii.
Gabriel Oprea: Am înţeles. Ar fi bine să-i întrebaţi pe cei care m-au avansat.
Oana Stancu: Şi a patra?
Gabriel Oprea: Iar în 2009, încă o dată, am înţeles că domnul preşedinte a apreciat modul cum, în scurta perioadă de la Interne, mi-am dat demisia şi nu am numit pe oameni, pe funcţii de siguranţă naţională şi nu am creat vulnerabilităţi la adresa siguranţei naţionale.
Oana Stancu: V-a dat o stea în plus pentru cum v-aţi dat demisia?
Adrian Ursu: Deci dumneavoastră luaţi stele şi când urcaţi, şi când cădeţi? Înţeleg că aţi luat o stea când aţi fost numit şi o stea când v-aţi dat demisia.
Gabriel Oprea: Pot încă o dată, trecând peste ironia dumneavoastră, să vă explic...
Adrian Ursu: Păi aşa e viaţa, ce să facem?
Gabriel Oprea: Eram ministrul Administraţiei şi Internelor, şi mi-am dat demisia decât să numesc în funcţii, vorbesc foarte serios, în funcţie de siguranţă naţională oameni care, conform anumitor documente, prezentau vulnerabilităţi la adresa siguranţei naţionale. Şi am preferat să îmi dau demisia.
Oana Stancu: Domnule Oprea, ştiţi când a luat generalul Milea a patra stea?
Andreea Pora: Dar, de exemplu, domnule Oprea, că poate meritaţi steaua aia...
Oana Stancu: Post-mortem, pentru că a refuzat să dea ordinul acela la revoluţie. Ştiţi că nici fratele lui Ceauşescu, Ilie Ceauşescu, ministrul adjunct al Apărării, nu a avut decât două stele? Nu vi se pare totuşi suspect, în ţara asta? Nu numai dumneavoastră aţi luat, şi domnul Onţanu, şi domnul Iordănescu.
Gabriel Oprea: Am înţeles. Dincolo de ironia dumneavoastră, nu ar fi bine să îi întrebaţi pe cei care mi le-au dat?
Oana Stancu: Şeful statului a răspuns că e simbolic gestul domniei sale. Vă întrebăm pe dumneavoastră dacă vă simţiţi în regulă cu aceste avansări...?
Gabriel Oprea: Mă ascultaţi puţin? M-aţi întrebat şi nu pot să nu vă răspund. Când eşti general activ sau militar activ, au un anumit avantaj aceste stele, creşti în rezervă, chiar sunt simbolice, nu câştigi nici un leu, chiar este o dovadă de respect şi de simbolism.
Adrian Ursu: Dar mai aveţi de luat ceva, sau s-a terminat, gata, ne liniştim?
Gabriel Oprea: În cazul meu s-a terminat, domnule Ursu.
Adrian Ursu: Ce mai puteţi primi?
Mircea Dinescu: Mareşal. Este gradul de mareşal în armata română, da?
Gabriel Oprea: Cum să nu, numai că în anumite condiţii se acordă. "


E HALUCINANT!!!!???? NU ARE CE CAUTA IN IRAK,(SPUNE DOMNUL OPREA ) PENTRU CA E OFITER DE JUSTITIE . IAR INTREBAREA VINE AUTOMAT SINGURA: CE CAUTA IN ARMATA????? CA NU E MILITAR !!!!!
A consemnat pentru dumneavoastra
Neacsu Marin