SURPRIZE , SURPRIZE, Având in vedere faptul ca rezolvarea problemelor noastre, legate de inechitățile din sistemul de...

Publicată de Mișu Naon pe Duminică, 4 octombrie 2020

luni, 31 mai 2010

Un vis

Azi noapte m-am visat in lanturi,
Un amarat pensionar
Tarat de politisti prin santuri
batut , cazut si tarat iar.

Si nu stiu ce aveau cu mine
de ce ma tot loveau pe rand
caci eu nu am lovit pe nimeni
am fost mereu tacut si bland.

Eu n-am luat un cap de ata
si nici prostii nu am facut
Dar sunt furat asa pe fata
si-apoi ca bonus , si batut .

Eu am muncit sa am o paine
s-o pot manca la batranete
o mananc azi , dar oare maine ,
ce mananc , pere padurete ?

Ca a venit un ala mic ,
bocaluind basescian
si m-a lasat fara nimic
fara mancare, far’ un ban ..

Si cand am intrebat de ce
imi baga mana’n buzunar
mi-a spus rastit ca asta e
pentru ca’s doar un bugetar.

Pentru ca prea m-am ingrasat
sunt un obez si-un nesimtit
sunt numai bun pentru remat
taiat si-apoi inlocuit .

Ca nu prezint nici un pericol
ca nu am cum sa il constrang
ca o sa fiu cel mult ridicol
iesind pe strazi si protestand .

Caci lumea se va satura
sa strige si sa protesteze
si-atunci cand EL ii va chema
vor veni iar sa il voteze

C’asa-i romanul prostanac
uituc si las si iertator .
Il scuipi, il bati pana’l lasi lat
Si-el e tot ascultator .

Azi noapte m-am visat in lanturi
Si doamne , ce m-am mai speriat .
Cand m-am trezit faceam bilantul
Sa vad cat e adevarat

Si cat e vis din visul meu.
Si-am auzit un zornait
Si cand ma uit pe TVR-u
Vad un batran inlantuit

Legat de porti Basesciene
si langa el un politai
batranul striga "DE CE DAI ?
CE RAU TI-AM FACUT MAI TRAIENE ?"
Neacsu Marin