SURPRIZE , SURPRIZE, Având in vedere faptul ca rezolvarea problemelor noastre, legate de inechitățile din sistemul de...

Publicată de Mișu Naon pe Duminică, 4 octombrie 2020

marți, 7 februarie 2012

Pe drumul spre Dăbuleni






Pe drumul de asfalt de duce-n Dăbuleni
Trecea un prostănac cu priză la olteni
Mergea cu traista'n băţ şi cu priviri mofluze
Dând negativ din cap şi mărunţel din buze:

-„M-ai mazilit tu Victor, şi mi-ai luat şi tronul
Dar nu-i nimic, așteaptă, o să-ţi întorc ploconul.
Mi-ai fost tu naş acuma şi m-ai lăsat pe drumuri
Dar te voi pierde eu şi ale tale fumuri.
Te-a ajutat Năstase ca să îmi iei partidul
Acuma Bombonel simte în spate zidul.
M-ai jugănit mişele că nu te-am luat în State
Să văd ce-o să mai faci fără Năstase-n spate.
Nici socru nici amicii nu o să te ajute
Căci şobolanii pleacă, când treaba se împute.
Ai vrut să iei partidul să scapi de prostănac
Rămâi cu pesediştii şi spală-te pe cap.
Nu vă mai vrea nici dracu, nici el nu vă votează
Vă ştie tot românul ca pe o iapă brează.
O să muriţi încet, descurajaţi şi trişti
O ceată securistă de neocomunişti.
Iar eu te voi privi cu milă şi dispreţ
Sărman copil cu aer parizian şi creţ.
Eu n-am nici pui de Cornu şi n-am nici o mătușă
Dar voi renaşte singur din propria cenuşă.
Şi am să-mi fac partid şi am să-mi fac echipă
Să râd de pesedişti, să-i văd cum se constipă“.

Aşa visa Mircică vârându-şi în guriţă
O mică feliuţă de dulce lubeniţă.
Şi undeva pe faţă un zâmbet îi apare
Căci vine de la  SUA cu gânduri de schimbare.


Publicat de
Marin Neacșu